wtorek, 11 października 2011

#13 Moje serce to jest muzyk

Mika
21:14:26
to jest to :) znam i bardzo lubię... Ewa Bem ma głos miękki jak wata cukrowa :)
Piotrek 
21:16:08
Ewa jest niesamowita, ponadczasowa, wyjatkowa, genialna :D
Mika
21:16:29
mamy identyczne poglądy w tym temacie, widzę :D
21:16:55
a moje serce to jest muzyk?
Piotrek
21:16:56
Panią Bem uwielbiam ;)
Mika

21:17:05
to jest tak wyrąbana w kosmos piosenka
21:17:14
że jak jej słucham to skaczę z radochy :D
Piotrek
21:17:45
ja lubie jeszcze z jej nowje plyty kocham i niekocham Cie
Mika
21:18:18
a nie znam
21:18:21
zaraz wygugluje :)


Tak od podszewki wygląda tworzenie "Fonia porywa mnie". Ewa Bem naprawdę ma głos jak wata cukrowa, a Piotrek S. postanowił czynnie uczestniczyć w wybieraniu piosenek pretendujących do tytułu "Złoty Strzał" :-) Niestety, jego "Kocham i nie kocham cię", swoją drogą bardzo ładne, przegrało z moimi sentymentami i skakaniem pod sufit. 


Najpierw o tej pierwszej piosence. Tekst... dobrze oddaje często chwiejne nastroje i uczucia kobiety. Trochę mi tu nie gra wesoła melodia z dość pesymistycznym tekstem o niepewnym uczuciu, ale może tak ma właśnie być - trochę czuję, jakby ta Ona, co to jest niepewna kochania, całkiem już się z tym pogodziła i nawet nieźle jej się z tym żyje. Ale skoro nieźle, to czemu o tym śpiewa?


Piosenka tu: http://youtu.be/vZuQsH6ocaY


Teraz o drugiej piosence, też o kobiecie. Takiej, co to ma dzikie jak cholera serce i ciężko to to okiełznać. A że jej serce to jest muzyk, to ja utożsamiam się całkowicie z tą piosenką. Zwłaszcza, że to muzyk niepokorny, nie z każdym lubi grać i zwiał z orkiestry. I żyje bez planu. I mu z tym wesoło, bardzo, bo przecież śpiewa nam o tym jak o wspaniałej przygodzie.
No to jakże mogłoby "Kocham i nie kocham cię" wygrać z tym Sercem?


Posłuchaj i skacz pod sufit ze mną, z radości, że można nie mieć planu i być szczęśliwym:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz