sobota, 26 marca 2011

#6 Śpij spokojnie, mój świecie


Niezwykły Seweryn i jego nowa płyta... Rewelacji brak, może dlatego, że ja jestem przyzwyczajona do Sewerynowej wrażliwości i do tego, że słucha się tych największych przebojów. "Śpij spokojnie, mój świecie", to spokojna, melodyjna piosenka, czyli to, co jak widać w jego twórczości, autor lubi najbardziej. Autor, a z nim jego fani, w tym także po trosze ja. Piosenka jest bardzo malownicza, obrazowa... Teksty do całej płyty pisał Andrzej Piaseczny i (o dziwo!) poszło mu lepiej, niż zazwyczaj. However, wydaje mi się, że gdyby ktoś inny przelał na papier ogólne pomysły na teksty, po swojemu, mniej manierycznie niż Piasek, wyszłoby to o wiele lepiej.
Dość o płycie, pozostaje posłuchać mojego numeru 1 z niej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz