środa, 9 lutego 2011

#3 Na strunach szyn

Musical Metro po raz pierwszy obejrzałam na kasecie, w domowym zaciszu... Miałam wtedy spory kryzys w sercu, płakałam przy byle okazji, Metro więc było kolejną okazją ku temu.
Metro widziałam też w Łodzi, gościnnie... I choć wersja obecnie wystawiana nie jest tak bogata, zrobiona z sercem jak poprzednia, warto Metro zobaczyć, choć raz w życiu.


A piosenka..... Tu chyba bardziej zwracam uwagę na tekst, niż melodię. Słowa napisane przez Agatę Miklaszewską poruszały i poruszają moją duszę. Dodajmy do tego wykonanie Roberta Janowskiego i Katarzyny Groniec i mamy piękną piosenkę o niemożliwej miłości w sam raz na Broadway.



Nie mów nic
czy słyszysz mnie w zamęcie wokół nas?

1 komentarz:

  1. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. and tell all your friends know why you should visit their Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag to rise above the country's flag on my blog collection. Happy Sunday. Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpowiedzUsuń